Just shared #mutyarajohorbahru on Instagram

Untuk wanita , dalam keadaan kuarantin pun kena jaga dalaman kita tau ! Yelah #jamumutyara ni bukan setakat untuk menyih

Untuk wanita , dalam keadaan kuarantin pun kena jaga dalaman kita tau ! Yelah #jamumutyara ni bukan setakat untuk menyihatkan dalaman malah untuk remaja yg mengalami masalah keputihan pun boleh ambil tau ! Di rumuskan dari makanan Sunnah juga. . . Minuman campuran kurma madu, delima, habbatussauda, serbuk ubi bit, kunyit, bawang putih, halia, manjakani, kacip fatimah, akar serapat, halba, ekstrak yis, cayenne, fruktosa dan sucralose . . Siapa yang boleh mengamalkan ======================== 🌸Remaja dari umur 16 tahun 🌸Wanita yang bakal berkhawin 🌸Wanita bepantang 🌸Ibu yang menyusu . . . 📲 016-4968022 @mutyarabeautyjb_nur STOKIS JOHOR BAHRU. . . #jamumutyara #jamumutyaraoriginal #jamumutyarabytyaarifin #jamutakpahit #jamumoden #jamusimple #jamu #mutyara #mutyaraselatan #mutyarajohorbahru #mutyaraiskandarputeri #cantikluardalam #cantik #sihatluardalam #tenaga #rasa #sedap #energybooster #wanitamutyara #tyaarifinnw #kitaibuhebat #ibumenyusu #ibuberpantang #milkboostermalaysia #stokismutyara2020 #bukansekadarjamu

FEEDBACK PENGGUNA JAMU MUTYARA !⠀
⠀
Jadikan Jamu Mutyara sebagai makanan tambahan Anda setiap hari untuk sentiasa kekal

FEEDBACK PENGGUNA JAMU MUTYARA !⠀ ⠀ Jadikan Jamu Mutyara sebagai makanan tambahan Anda setiap hari untuk sentiasa kekal bertenaga, aktif dan paling penting kesihatan dalaman dan luaran terjaga dengan sempurna. ⠀ ▪️HARGA JUALAN ⠀ 1 Botol RM68 (350ml)⠀ .⠀ ☎️Sebarang pertanyaan / pembelian boleh Whatsapp ke 016 4968022 ( Nur)⠀ ⠀ #jamumutyara #jamumutyaraoriginal #jamumutyarabytyaarifin #jamutakpahit #jamumoden #jamusimple #jamu #mutyara #mutyaraselatan #mutyarajohorbahru #mutyaraiskandarputeri #cantikluardalam #cantik #sihatluardalam #tenaga #rasa #sedap #energybooster #wanitamutyara #tyaarifinnw #kitaibuhebat #ibumenyusu #ibuberpantang #milkboostermalaysia #stokismutyara2020 #bukansekadarjamu

Selamat Pagi Wanita Mutyara 🙋🏻‍♀️⠀⠀
⠀
Dah minum jamu Mutyara ke tu ? ⠀
Hahhh.. kalau belum lagi tu, minum sekarang ya !⠀

Selamat Pagi Wanita Mutyara 🙋🏻‍♀️⠀⠀ ⠀ Dah minum jamu Mutyara ke tu ? ⠀ Hahhh.. kalau belum lagi tu, minum sekarang ya !⠀ ⠀ Kalau awak nak tau, Jamu Mutyara ni sesuai sangat di ambil pada waktu pagi sebelum sarapan, kerana masa tu perut kita kosong, bila kita makan apa apa supplement ia cepat menyerap ke dalam tubuh kita, jadi ia dapat memberikan kesan yang terbaik bila kita amalkan JAMU MUTYARA .⠀ ⠀ 💞CADANGAN PENGAMBILAN⠀ 1 Sudu - Pagi sebelum sarapan⠀ 1 Sudu - Sebelum tidur⠀ .⠀ ▪️HARGA JUALAN ⠀ 1 Botol RM68 (350ml)⠀ .⠀ ☎️Sebarang pertanyaan / pembelian boleh Whatsapp ke 016 4968022 ( NUR)⠀ ⠀ #jamumutyara #jamumutyaraoriginal #jamumutyarabytyaarifin #jamutakpahit #jamumoden #jamusimple #jamu #mutyara #mutyaraselatan #mutyarajohorbahru #mutyaraiskandarputeri #cantikluardalam #cantik #sihatluardalam #tenaga #rasa #sedap #energybooster #wanitamutyara #tyaarifinnw #kitaibuhebat #ibumenyusu #ibuberpantang #milkboostermalaysia #stokismutyara2020 #bukansekadarjamu

Pasti menjadi dengan Jamu Mutyara
.
Masalah hormon tak stabil? Haid tidak teratur? Banyak masalah??? Cubala #jamumutyara

Pasti menjadi dengan Jamu Mutyara . Masalah hormon tak stabil? Haid tidak teratur? Banyak masalah??? Cubala #jamumutyara InshaAllah menjadi. Awak tahu tak #jamumutyara mampu membantu Anda kekal aktif dan bertenaga sepanjang hari? Haa rasa #jamumutyara juga diyakini sedap dan tidak pahit langsung😋. . Ingin Cuba #jamumutyara? . . 📲 016-4968022 @mutyarabeautyjb_nur STOKIS JOHOR BAHRU . . #jamumutyara #jamumutyaraoriginal #jamumutyarabytyaarifin #jamutakpahit #jamumoden #jamusimple #jamu #mutyara #mutyaraselatan #mutyarajohorbahru #mutyaraiskandarputeri #cantikluardalam #cantik #sihatluardalam #tenaga #rasa #sedap #energybooster #wanitamutyara #tyaarifinnw #kitaibuhebat #ibumenyusu #ibuberpantang #milkboostermalaysia #stokismutyara2020 #bukansekadarjamu

Jamu Mutyara (Gugusan Sumatra)
========================
Minuman campuran kurma madu, delima, habbatussauda, serbuk ubi b

Jamu Mutyara (Gugusan Sumatra) ======================== Minuman campuran kurma madu, delima, habbatussauda, serbuk ubi bit, kunyit, bawang putih, halia, manjakani, kacip fatimah, akar serapat, halba, ekstrak yis, cayenne, fruktosa dan sucralose . Testimoni pengguna ================== 🌸Mengecutkan rahim 🌸Bantu turunkan berat badan 🌸Mengatasi masalah haid tidak teratur 🌸Mengatasi masalah senggugut 🌸Membantu merawat masalah dalaman wanita 🌸Menyahkan toksid dalam badan 🌸Memanaskan badan 🌸Merawat luka dalaman selepas bersalin 🌸Membantu merawat keputihan 🌸Membuang angin 🌸Memulihkan tenaga 🌸Membantu melawaskan pembuangan 🌸Masalah keputihan akan berkurangan 🌸Menghilangkan bau/ peluh yang tidak sihat 🌸Anti penuaan/ awet muda 🌸Membantu menambah susu badan 🌸Membantu menurunkan berat badan 🌸Membantu menganjalkan asset wanita . Siapa yang boleh mengamalkan ======================== 🌸Remaja dari umur 16 tahun 🌸Wanita yang bakal berkhawin 🌸Wanita bepantang 🌸Ibu yang menyusu . . . 📲 016-4968022 @mutyarabeautyjb_nur STOKIS JOHOR BAHRU. . . #jamumutyara #jamumutyaraoriginal #jamumutyarabytyaarifin #jamutakpahit #jamumoden #jamusimple #jamu #mutyara #mutyaraselatan #mutyarajohorbahru #mutyaraiskandarputeri #cantikluardalam #cantik #sihatluardalam #tenaga #rasa #sedap #energybooster #wanitamutyara #tyaarifinnw #kitaibuhebat #ibumenyusu #ibuberpantang #milkboostermalaysia #stokismutyara2020 #bukansekadarjamu

KHASIAT TERBAIK UNTUK BAYI ANDA ⠀
⠀
Ramai ibu ibu yang gusar kerana kekurangan susu badan untuk di berikan kepada bayi.

KHASIAT TERBAIK UNTUK BAYI ANDA ⠀ ⠀ Ramai ibu ibu yang gusar kerana kekurangan susu badan untuk di berikan kepada bayi. Yelah jika penat, stress susu badan pasti drop kan. Anak pun kurang minum susu, imuniti badan anak akan jadi rendah dan mudah terkena penyakit 😌⠀ ⠀ Dengan adanya Jamu Mutyara ibu tidak perlu gusar lagi kerana susu sudah semakin bertambah, tenaga pun bertambah. Best tak? ⠀ ⠀ Mestilah best sebab berjaya beri yang terbaik untuk anak kesayangan ⠀ ⠀ Kesan seawal satu botol sahaja! ⠀ ⠀ Nak cuba? Wasap Nur di talian 016-4968022⠀ ⠀ #jamumutyara #jamumutyaraoriginal #jamumutyarabytyaarifin #jamutakpahit #jamumoden #jamusimple #jamu #mutyara #mutyaraselatan #mutyarajohorbahru #mutyaraiskandarputeri #cantikluardalam #cantik #sihatluardalam #tenaga #rasa #sedap #energybooster #wanitamutyara #tyaarifinnw #kitaibuhebat #ibumenyusu #ibuberpantang #milkboostermalaysia #stokismutyara2020 #bukansekadarjamu

BAWANG PUTIH .. Tahukah anda khasiat bawang putih terlalu banyak. Ianya bukan sekadar digunakan dalam masakan, tetapi ia

BAWANG PUTIH .. Tahukah anda khasiat bawang putih terlalu banyak. Ianya bukan sekadar digunakan dalam masakan, tetapi ia juga merupakan bahan utama yang terkandung di dalam Jamu Mutyara. Antara kebaikan nya ialah dapat menurunkan kadar kolestrol dalam darah serta membuatkan kulit menjadi semakin berseri 🤗 ⠀ MUTYARA “Bukan Sekadar Jamu”⠀ ⠀ 📲 016-4968022 @mutyarabeautyjb_nur STOKIS JOHOR BAHRU. . . #jamumutyara #jamumutyaraoriginal #jamumutyarabytyaarifin #jamutakpahit #jamumoden #jamusimple #jamu #mutyara #mutyaraselatan #mutyarajohorbahru #mutyaraiskandarputeri #cantikluardalam #cantik #sihatluardalam #tenaga #energybooster #wanitamutyara #tyaarifinnw #kitaibuhebat #ibumenyusu #ibuberpantang #milkboostermalaysia #stokismutyara2020 #agentmutyara2020 #bukansekadarjamu #misiusahawanmutyara2020

ANTARA KHASIAT KANDUNGAN JAMU MUTYARA ADALAH BUAH DELIMA JUGA KERANA IA DAPAT MEMBANTU MELANCARKAN SISTEM PENGHADAMAN TU

ANTARA KHASIAT KANDUNGAN JAMU MUTYARA ADALAH BUAH DELIMA JUGA KERANA IA DAPAT MEMBANTU MELANCARKAN SISTEM PENGHADAMAN TUBUH BADAN KITA. ⠀ Nak tahu lebih lagi , jom amalkan JAMU MUTYARA dan rasai sendiri kehebatan nya .⠀ ⠀ MUTYARA “Bukan Sekadar Jamu”⠀ ⠀ ⠀ 📲 016-4968022 @mutyarabeautyjb_nur STOKIS JOHOR BAHRU. . . #jamumutyara #jamumutyaraoriginal #jamumutyarabytyaarifin #jamutakpahit #jamumoden #jamusimple #jamu #mutyara #mutyaraselatan #mutyarajohorbahru #mutyaraiskandarputeri #cantikluardalam #cantik #sihatluardalam #tenaga #energybooster #wanitamutyara #tyaarifinnw #kitaibuhebat #ibumenyusu #ibuberpantang #milkboostermalaysia #stokismutyara2020 #agentmutyara2020 #bukansekadarjamu #misiusahawanmutyara2020

Halia adalah antara bahan kandungan yang terdapat dalam Jamu Mutyara. ⠀
⠀
Fungsi utama halia ini, dapat membantu mengura

Halia adalah antara bahan kandungan yang terdapat dalam Jamu Mutyara. ⠀ ⠀ Fungsi utama halia ini, dapat membantu mengurangkan masalah sistem penghadaman seperti masalah angin yang berpunca dari masalah pedih ulu hati,muntah,pening dan kurang selera makan. ⠀ ⠀ Khasiat halia ni boleh didapati dalam sebotol jamu mutyara. Kepada anda yang mengalami masalah seperti di atas, jom cuba jamu mutyara kerana ia pasti dapat menyelesaikan masalah anda.⠀ ⠀ MUTYARA “Bukan Sekadar Jamu”⠀ ⠀ ⠀ 📲 016-4968022 @mutyarabeautyjb_nur STOKIS JOHOR BAHRU. . . #jamumutyara #jamumutyaraoriginal #jamumutyarabytyaarifin #jamutakpahit #jamumoden #jamusimple #jamu #mutyara #mutyaraselatan #mutyarajohorbahru #mutyaraiskandarputeri #cantikluardalam #cantik #sihatluardalam #tenaga #energybooster #wanitamutyara #tyaarifinnw #kitaibuhebat #ibumenyusu #ibuberpantang #milkboostermalaysia #stokismutyara2020 #agentmutyara2020 #bukansekadarjamu #misiusahawanmutyara2020

ATASI RASA LETIH LESU LENGUH TIDAK BERTENAGA ⠀
⠀
Semudah 3 langkah sahaja dengan Jamu Mutyara⠀
⠀
Bagaimana caranya? ⠀
⠀

ATASI RASA LETIH LESU LENGUH TIDAK BERTENAGA ⠀ ⠀ Semudah 3 langkah sahaja dengan Jamu Mutyara⠀ ⠀ Bagaimana caranya? ⠀ ⠀ ❤️ Buka Penutupnya ⠀ ❤️ Tuang Jamunya⠀ ❤️ Rasai Khasiatnya⠀ ⠀ Mudah bukan? ⠀ ⠀ Mutyara Bukan Sekadar Jamu ⠀ ⠀ Sebarang pertanyaan dan pembelian boleh hubungi Nur di talian 016 4968022 Sekarang😉 ⠀ #jamumutyara #jamumutyaraoriginal #jamumutyarabytyaarifin #jamutakpahit #jamumoden #jamusimple #jamu #mutyara #mutyaraselatan #mutyarajohorbahru #mutyaraiskandarputeri #cantikluardalam #cantik #sihatluardalam #tenaga #energybooster #wanitamutyara #tyaarifinnw #kitaibuhebat #ibumenyusu #ibuberpantang #milkboostermalaysia #stokismutyara2020 #agentmutyara2020 #bukansekadarjamu #misiusahawanmutyara2020

Ambil Sesudu jamu mutyara pagi ini😘😘 dapat memberikan tenaga sepanjang hari💕💕 Salam Jumaat, 
Moga dipermudahkan urusan k

Ambil Sesudu jamu mutyara pagi ini😘😘 dapat memberikan tenaga sepanjang hari💕💕 Salam Jumaat, Moga dipermudahkan urusan kita hari ini, dibukakan pintu rezeki dan segala pintu kebaikan buat kita semua. . 😍😍 Nak dapatkan info lanjut or nak dapatkan jamu mutyara korang boleh wasap ziha📲 0149522906 atau tekan link dekat bio @mutyarabeauty_ziha 📲 FAST REPLY 📲 FAST DELIVERY WASAP ZIHA 📲 0149522906 . #mutyaranilai #mutyarajohor #mutyarasabah #mutyaramelaka #mutyarakl #mutyaraindonesia #mutyarabrunei #mutyaraselangor #mutyarasingapore #mutyarasarawak #mutyarajohorbahru #bukansekadarjamu #kitajagakita #mysupplements #staysafe #stayhome #dudukrumahdiamdiam #prayformalaysia #kitajagakita #jamunusantara #ResipIndonesia #bertenagasepanjanghari #sengugut

Hai semuaaa 😊😊 malam ni ziha nak share step untuk minum jamu mutyara semudah 1,2 dan 3💕

1)buka penutup botol jamu
2) tu

Hai semuaaa 😊😊 malam ni ziha nak share step untuk minum jamu mutyara semudah 1,2 dan 3💕 1)buka penutup botol jamu 2) tuang dalam sudu ( 2 kali sehari 1 sudu besar pagi dan 1 sudu besar malam) 3) RASAKAN KHASIATNYA😍😍😍 MUDAH JE KAN LANGKAH NYA😊 Kalau begitu Ayuh dapatkan MUTYARA anda Wasap ziha 📲 0149522906 atau tekan link dekat bio ziha @mutyarabeauty_ziha #mutyaramalaysia #mutyarabeauty #BukanSekadarJamu #bodymantap #khasiatjamumutyara #mutyarakl #mutyarashahalam #mutyaraselangor #mutyarajohor #mutyarajohorbahru #mutyaranilai #mutyaranegerisembilan #mutyarasarawak #mutyaralabuan #mutyarasabah #mutyarapenang #mutyaraperak #mutyaramelaka #kitajagakita #covıd19 #arifjiwaasyraf #mutyaraindonesia #mutyarasingapore #mutyarabrunei #dudukrumah #stayhome #prayformalaysia #awetmuda #sengugut #badanlesu

Apa aktiviti Wanita Mutyara pada sesi PKP ni? ⠀
⠀
Ada yang setiap hari cuba resepi baru, belajar skills baru dalam pelbg

Apa aktiviti Wanita Mutyara pada sesi PKP ni? ⠀ ⠀ Ada yang setiap hari cuba resepi baru, belajar skills baru dalam pelbgai hal dan banyak lagi kan? Yang penting nya wajib #StayAtHome 😊⠀ ⠀ Apa jua aktiviti Anda jangan di lupa Jamu Mutyara ya sesudu setiap pagi dan malam 💪🏻⠀ ⠀ Untuk mengekalkan kecergasan Anda sepanjang hari😍 MUTYARA “Bukan Sekadar Jamu”⠀ ⠀ 📲 016-4968022 @mutyarabeautyjb_nur STOKIS JOHOR BAHRU. . . #jamumutyara #jamumutyaraoriginal #jamumutyarabytyaarifin #jamutakpahit #jamumoden #jamusimple #jamu #mutyara #mutyaraselatan #mutyarajohorbahru #mutyaraiskandarputeri #cantikluardalam #cantik #sihatluardalam #tenaga #energybooster #wanitamutyara #tyaarifinnw #kitaibuhebat #ibumenyusu #ibuberpantang #milkboostermalaysia #stokismutyara2020 #agentmutyara2020 #bukansekadarjamu #misiusahawanmutyara2020

Disaat negara dilanda wabak Covid 19 ini marilah kita sama sama menjaga kesihatan diri kerana mencegah itu lebih baik da

Disaat negara dilanda wabak Covid 19 ini marilah kita sama sama menjaga kesihatan diri kerana mencegah itu lebih baik dari merawat.⠀ ⠀ Amalkan jamu Mutyara setiap hari untuk memastikan imuniti badan kita sentiasa sihat di samping ia dapat membekalkan tenaga yang berterusan 🔥⠀ ⠀ Mari kita sama sama amalkan Jamu Mutyara untuk kesihatan bersama. ⠀ MUTYARA “Bukan Sekadar Jamu”⠀ ⠀ 📲 016-4968022 @mutyarabeautyjb_nur STOKIS JOHOR BAHRU. . . #jamumutyara #jamumutyaraoriginal #jamumutyarabytyaarifin #jamutakpahit #jamumoden #jamusimple #jamu #mutyara #mutyaraselatan #mutyarajohorbahru #mutyaraiskandarputeri #cantikluardalam #cantik #sihatluardalam #tenaga #energybooster #wanitamutyara #tyaarifinnw #kitaibuhebat #ibumenyusu #ibuberpantang #milkboostermalaysia #stokismutyara2020 #agentmutyara2020 #bukansekadarjamu #misiusahawanmutyara2020

Kejelitaan terserlah dengan mengamalkan Jamu Mutyara⠀
⠀
Hanya 2 sudu setiap hari, wanita wanita Mutyara bakal menyerlah

Kejelitaan terserlah dengan mengamalkan Jamu Mutyara⠀ ⠀ Hanya 2 sudu setiap hari, wanita wanita Mutyara bakal menyerlah sepanjang hari kesihatan pun terjaga dengan sempurna. ⠀ ⠀ ⠀ MUTYARA “Bukan Sekadar Jamu”⠀ ⠀ 📲 016-4968022 @mutyarabeautyjb_nur STOKIS JOHOR BAHRU. . . #jamumutyara #jamumutyaraoriginal #jamumutyarabytyaarifin #jamutakpahit #jamumoden #jamusimple #jamu #mutyara #mutyaraselatan #mutyarajohorbahru #mutyaraiskandarputeri #cantikluardalam #cantik #sihatluardalam #tenaga #energybooster #wanitamutyara #tyaarifinnw #kitaibuhebat #ibumenyusu #ibuberpantang #milkboostermalaysia #stokismutyara2020 #agentmutyara2020 #bukansekadarjamu #misiusahawanmutyara2020

Good Morning Wanita Mutyara🙋
⠀
Dah sarapan ke belum ? Ingat ya, sebelum sarapan minum Jamu Mutyara dahulu supaya segala

Good Morning Wanita Mutyara🙋 ⠀ Dah sarapan ke belum ? Ingat ya, sebelum sarapan minum Jamu Mutyara dahulu supaya segala nutrisi yang terkandung di dalam Jamu Mutyara dapat menyerap ke dalam tubuh kita dengan baik dan kekal bertenaga sepanjang hari 💪⠀ ⠀ MUTYARA “Bukan Sekadar Jamu”⠀ ⠀ 📲 016-4968022 @mutyarabeautyjb_nur STOKIS JOHOR BAHRU. . . #jamumutyara #jamumutyaraoriginal #jamumutyarabytyaarifin #jamutakpahit #jamumoden #jamusimple #jamu #mutyara #mutyaraselatan #mutyarajohorbahru #mutyaraiskandarputeri #cantikluardalam #cantik #sihatluardalam #tenaga #energybooster #wanitamutyara #tyaarifinnw #kitaibuhebat #ibumenyusu #ibuberpantang #milkboostermalaysia #stokismutyara2020 #agentmutyara2020 #bukansekadarjamu #misiusahawanmutyara2020